سفارش درب فلزی

۲ بازديد

فرآیند رسمی ثبت سفارش درب فلزی

به منظور ثبت سفارش درب فلزی و آغاز فرآیند تولید، مشتریان گرامی باید مراحل استاندارد زیر را طی نمایند:

۱. برقراری ارتباط اولیه:

مرحله نخست شامل برقراری ارتباط با کارشناسان فروش از طریق شماره‌های رسمی اعلام شده در وب‌سایت (از طریق تماس تلفنی یا پیامک) است.

۲. ارائه اطلاعات و ارسال نمونه کار:

کارشناسان فروش گروه بزرگمهر، پس از دریافت اطلاعات اولیه مشتری در خصوص ابعاد دقیق و کاربری مورد نظر درب، کاتالوگ‌ها و نمونه‌کارهای متناسب با نیازهای اعلامی را از طریق پیام‌رسان‌های مورد تأیید ارسال می‌نمایند.

۳. انتخاب محصول و صدور پیش‌فاکتور:

پس از انتخاب نهایی طرح و مدل توسط مشتری، پیش‌فاکتور رسمی کالا، شامل جزئیات فنی، مشخصات کامل و آپشن‌های انتخابی، جهت بررسی و تأیید نهایی ارسال می‌گردد.

۴. نهایی‌سازی سفارش:

مشتری با تأیید پیش‌فاکتور ارسال شده، سفارش خرید درب فلزی مورد نظر خود را قطعی می‌نماید. تیم فروش مسئول پیگیری و مدیریت مراحل تأیید یا عدم تأیید نهایی پیش‌فاکتور خواهد بود تا فرآیند تولید آغاز شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.